مهندسی عمران ایران

مطالب عمومی مهندسی عمران معماری شهرسازی

مهندسی عمران ایران

مطالب عمومی مهندسی عمران معماری شهرسازی

پیمانکاران مسکن ویژه موظف به ذخیره مصالح ساختمانی شدند


پیمانکاران مسکن ویژه موظف به ذخیره مصالح ساختمانی شدند

با تصمیم تازه‌ای که مسوولان مسکن ویژه برای تثبیت قیمت ساخت و تحویل واحدها اتخاذ کرده‌اند، پیمانکاران این پروژه موظف شدند همه مصالح مورد نیاز تا مرحله تکمیل واحدها را به صورت یکجا خریداری کنند تا پروژه از هر نوع تورم احتمالی در امان بماند.

در شرایطی که دولت قیمت مسکن ویژه تهرانسر را پیش از این حداکثر 250 میلیون تومان، به غیر از هزینه صدور پروانه و انشعابات آب، برق، گاز و...، اعلام کرده بود، مدیرکل اداره راه و شهرسازی تهران تاکید کرد: قیمت ساخت هرمترمربع مسکن ویژه حدودا مترمربعی 540 هزار تومان است و این رقم به هیچ‌وجه در سال 92، به بهانه‌هایی همچون افزایش هزینه‌های ساخت در طول دوره ساخت این واحدها تغییر نمی‌کند.
فریبرز واحدی در این زمینه توضیح داد: به همه پیمانکارانی که در ساخت واحدهای مسکن ویژه فعالند تکلیف کرده‌ایم که اگر نگران افزایش قیمت مصالح یا سایر تجهیزات ساخت هستند، هر مقدار مصالح و تجهیزات که احساس می‌کنند برای پروژه نیاز است را تهیه کنند و در سوله‌هایی که با هزینه دولت احداث می‌شود انبار کنند تا در آینده درگیر مسائلی مانند افزایش ناگهانی قیمت یا کمیاب شدن مصالح نشوند. وی ادامه داد: هزینه تهیه مصالح و تجهیزات ساخت به هر مقدار که پیمانکار احساس نیاز کند در همان زمان به صورت نقد به وی پرداخت می‌شود و لازم نیست که پیمانکار از سرمایه خود برای این منظور استفاده کند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد